Oops, i did it again!

Gick till h&m för att klaga. Två knappar på min nya jacka flög av direkt. Inga problem, den skickas till skräddaren.

Sedan kollade jag runt i butiken efter nåt till Retro-festen i nov. Det ska vara 50-60-70-tal. Kan den svart-vita klänningen/tunikan passa?
Och så på ett ställ hittade jag mysiga tröjor, som gjort för söndagsmyset!
Så in med en jacka och ut med en klänning och en tröjklänning. Dyr affär! :-)

Sedan skuttade jag över till Flash för att bara kolla läget. Då hittade jag dessa fina manchesterplagg. Matchande kjol och en kavaj som passar mig!!! Och dessutom på halva priset!

Nu får jag shoppingförbud!!
Kram Karro


Kommentarer
Postat av: Frida

Har du sett "en shopaholics bekännelser"? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback