Inaktivitet

Dagarna rullar på, men så brukar det vara när man jobbar varje dag i över en vecka. Håller mig fortfarande till dieten, men har legat lågt med träningen pga ont i benhinnorna och regn. Gjort ett gott blomkålsmos som passade till både korv och köttbullar.

Komiskt är nog att där jag minskar i omfång, är inte där man vill utan som det alltid är för oss kvinnor så är det under och runt bysten som centimeterna försvinner. Men men, snart blir det nog en förbättring...

Jobbade lördagnatten och för att ev orka jobba hela natten, så tänkte jag äta något bra och näringsrikt. Så efter lite letande i frysdisken på Konsum, så hittade jag Karins Lasagne från Dafgårds som bara innehåller 13g per 100g. Det är nästan accetabelt.

En ny favorit är stekt falukorv med beasås. Perfekt efter en löprunda, som idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0