Lördag

Vad skönt att kunna välja vad man ska äta till frukost. Brieost är smarrigt, och tillsammans med vindruvor (som man ska äta  i liten mängd pga fruktoset) blir det en smaksensation.

Frukosten:



Sedan var jag ut och sprang en runda. Laddade dock inte med en massa kolhydrater och det gck lika bra ändå. Så här snygg var jag när jag kom in:



Vi skulle gå ett gäng och äta på Harrys men jag garderade mig och gjorde en hamburgare innan, hittade Amerikansk Hamburgerdressing som innehåller 5g kolhydrater, i jämförelse med Rydbergs som låg upp mot 13g. Köpte sedan ICAs egna färska hamburgare som innehöll hela 1g.



Sedan på Harrys drack jag vin och åt Kycklingtoast utan toast och potatis. Det känns skönt att alla har förståelse för att man inte vill äta bröd och potatis m.m. och erbjuder sig att byta ut det. Istället fick jag sallad, tomat och mer sås. Dock är jag även försiktig med tomat då även det innehåller en del kolhydrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0