Måndag

Tillbaka till jobbet igen, där det var hektiskt pga en stor trafikolycka utanför Kosta mellan bil och buss. Så vitt jag vet (just nu) så har det gått bra med alla af. Åt panerad kolja i matsalen idag, tillsammans med en syrlig kall sås och kokta grönsaker.

Efter jobbet så tog jag mig en löptur, som vanligt runt växjösjön som blir ca 5 km. Döm om min förvåning då jag tänkte springa lite längre, kanske nån km extra men lyckades ta mig runt ett helt varv till! Så det blev en mil (!!) som jag sprang idag. Känner mig stolt men det känns i kroppen. Får väl se hur det är om en-två dagar...

Så efter detta träningspass, så blev det en plocktallrik med lite smått & gott:



*Stekt falukorv
* Stekt ägg
* Baconskivor
* Skinkskiva med skagenröra
* Koost
* Och ett stort glas mjölk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0