Onsdag

Är ledig idag, då jag ska jobba i helgen. Tog mig upp på VAIS och sprang 4,8 km på en runda. Tyvärr var det väldigt varmt och branta backar, mina muskler var inte helt på topp ännu heller efter måndagens mastodontrunda. Men jag tog mig runt nästan hela joggandes, förutom två branta backar. Ska försöka ta mig dit emellanåt, så jag varierar träningen.

Frukosten är standard nu med vispgrädde, hallon och kokos i filen. Efter träningen åt jag faktiskt lite av den färska pastan som bara har 30g kolhydrater. För att ladda upp för kvällens aktivitet, en golfrunda, så åt jag en hamburgare på salladsbädd och mkt ost på. Smarrigt!

Ingen speciell hungerkänsla, trötthet eller matthet kan jag uppleva. Inget sötsug på kvällarna heller, bara lite hungerkänsla på morgonen men det kopplar jag till att jag inte ätit sedan kl sex dagen innan.
Det märks redan nu lite i kläderna att det sitter lite lösare, bara hoppas det håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0