Onsdagens middag

Andra dagen och fortfarande rullar det på. Det är alltid värst i början säger dom, men eftersom jag får äta hur mycket som helst så kan jag ta en ostskiva med smör på, eller en skinkskiva när det tryter.
Idag har jag dessutom tränat, måste komma igång med det också. Dock så laddar jag med lite kolhydrater innan jag tränar så jag inte svimmar på köpet. Tog dock bara en halv macka.

Så efter 5 kilometers löpning, kom jag hem och har nu laddat upp med en liten plocktallrik:
* Stekt ägg
* Två skivor bacon
* En halv advokado
* En skinkskiva
* Keso
* Falukorv
* Knäckemacka med färskost



Känner mig, än så länge, mätt och nöjd. På fredag ska jag storhandla, det är en massa saker som ska fylla kylskåpet. Jag tänkte göra en veckosallad, med morötter och vitkål. Har hittat flera recept, men vill ha ett lätt och som jag vet är gott.

//Karro

Kommentarer
Postat av: Inger Rozén

hej igen!
Kolla på Colestrraw Måste funka om man äter morötter!
Vänl.Inger Rozén

2012-09-21 @ 14:05:41
URL: http://chintohs.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0