Storhandling

Nu är det gjort, påfyllt till bredden och frysen går knappt att stänga. Hittade tyvärr inget bröd, det finns ett bröd som heter "Low Carb" som jag tänkte inhandla. Så vad har jag då handlat till min nya kost?

* Brieost
* Fetaost
* Vitkål
* Morötter
* Ostsås
* Broccoli
* Skagenröra
* Bacon
* Ägg
* Champinjoner
* Köttfärs
* Skinka
* Vispgrädde
* Grekisk yoghurt
* Pilsnerkorv
* m.m.

Var hos frissan under förmiddagen och sedan shopping (nya löparskor inhandlat, check!) och sedan storhandling. Var inte hemma förrän tre-tiden och åt frukost kl nio. Det innebär att jag stod på tre korvskivor, två baconskivor och en knäckis med färskost. Det tycker jag är bra!
Även om jag var hungrig, så var jag inte så där jobbigt hungrig så man blir grinig och trött. Så jag smällde i mig lite jordgubbar och vispgrädde när allt var klart, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Inger Rozén

Hej!
Läste din trevliga blogg om dieten.Jag är väldigt ny faktiskt och tänkte pröva på.
Men,jag har läst att man ska undvika grönsaker som växer under jord.
Morötter och vitkål ser jag att du inhandlat.Nå,det täb
nker jag iallafall göra med tanke på köttfärssåsen.
Ha det gott,Vänl.Inger Rozén

2012-09-21 @ 14:02:47
URL: http://chintohs.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0