Torsdag

Idag vankades det Farmarbiff i matsalen, med löksky och lingon. Och såklart en tallrik från salladsbuffén.. Hade en lite traumatisk dag på jobbet, fick åka blåljus ut på uppdrag. Dock verkar det gått bra och det är huvudsaken! Så matt och trött, så tänkte jag traska hem och vila, men blev iväglurad av mina kollegor på lite afterwork.

Vi hamnade på Båtsmannen. Jag valde mineralvatten istället för vin, och till majskycklingen fick jag massor (och då menar jag massor) med ruccola istället för potatisen. Var hemma strax efter åtta efter cykeltur i ösregn...

Frukosten var dock fortfarande lika tråkig som dagen innan, ska dock handla kokos och lite mandlar som jag kan ha i filen. Rödbetssallad är inte helt godkänd heller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0