Semestern är slut..

Japp. så sant som det var sagt. Om två å en halv timme ska jag åter igen vara på avd 1 igen, men det känns faktiskt lugnt. ska bara jobba tre veckor till så...
Solen skiner och det känns trist att sitta inne resten av dagen. Får se hur kollegorna reagerar nu när man ska sluta. Helgen var hur kul som helst, jag hade iaf jätte-kul, synd bara att inte alla andra hade det..

Skulle fota en massa bilder, men minneskortet var fullt och jag fick upp kameran först på söndagsmorgonen runt tretiden.. hihi, men Anna å Martin hamnade iaf på bild.. Hoppas jag får fortsätta följa med dom på jobbfesterna!

image137


Kram Kram K

Kommentarer
Postat av: Anna Fredriksson

Vilken schysst bild du hade hittat på mig. hihi
Ska ärligt erkänna att jag inte ens minns att du tog kort. Undrar varför minnet sviktar jag som var helt nykter...NOT.
Kramizar.

2007-08-15 @ 13:51:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback