Sista jobbhelgen!

För sista gången ska jag jobba helg på HIA. Känns lite konstigt faktiskt, även om jag redan har en lördag dag inplanerad för jobb i höst. Totalt är det nio arbetspass kvar... De går nog fort förbi.
Igår var jag ledig, satt hemma och väntade på bussgods som skulle komma mellan elva och ett, fem i ett dyker dom upp! Jätte-kul!!

Undrar vad jag ska bjuda på för fika sista dagen? Nån som har nåt förslag eller önskemål? det är inte förrän torsdag den 30:e, men bra vara ute i god tid..



Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Jag har ett förslag, gör denna:http://fridasfunderingar.blogg.se/1177915603_vintern_raaaasat_ut_b.html
Den på nedersta bilden. SUPERSMASKIG!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback