Å så var jag tebax!

Japp, mina vänner! Nu är jag tillbaka på bloggen igen.. Det är iaf nån som har saknat mig.. =) Dock kan det ta ett tag innan jag får in några bilder, måste flytta över allt från den gamla till den nya datorn och det är en massa saker.. så länge kan jag visa lite bilder från midsommar iaf, spenderade den i regnet tillsammans med en massa glada sjungande vänner. Hur kul som helst, även om man jobbade sedan natten lång.

image64 

Jag sitter och lyssnar på lite skönsång..
  

image65

Jag och Malte (1½ år gammal) sjunger snapsvisor.. Med David i förgrunden..

image66

Och så fick man en sommarhälsning från folket i norr.
Fr v övre raden; Pappa Emik, Mormor Ulla, Mamma Ethel med Systerdotter Sofie i knät.
Fr h nedre raden: Systerdotter Malin, Stora syster Ulrika och hennes man Robert.

Glad sommar på er alla, semestern min börjar först torsdagen den 11 Juli kl 07:15..
Kram Kram K

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Verkar som det var en härlig midsommar! Jag längtar till du kommer upp!!!!
Välkommen tillbaka till bloggvärlden! Kram!

Postat av: Anna Fredriksson

Kul att se att du bloggar igen. Har planer på att börja blogga själv under semestern Vi får väl se om jag hinner. Du verkar ha haft en mysig midsommar iallafall. Ha det bra. Vi hörs snart Anna

2007-06-27 @ 06:36:47
Postat av: Malin

Jag längtar tills du kommer upp hit! :)

2007-06-28 @ 00:15:08
URL: http://malingotthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback