After work

för sista gången.. med mina kära kollegor.. Trevligt var det iaf. Vi samlades kl 17:00 på Bishops arms här i stan. Som vanligt var ingen i tid, men det är som vanligt... =)
Dom hade gratis buffé, men inte så mkt som var nåt att äta. Så jag och Emily delade på en hamburgetallrik, mums! Efter några öl och cider begav vi oss i samlad trupp till Emma, där vi i brist på groggvirke använde svartvinbärssaft. Jag drack dock bubbel som jag fick av min underbara vän Ann. Också mkt mums!!

  


Idag lördag är det ta det lugnt som gäller, kanske lite bowling ikväll eller kanske mat, pizza skulle sitta fint! ;) Får väl se när alla börjar pigga på sig lite...

        


Kram Kram Karro
ps, Anna, nu finns det en finare bild på dig än den från Karl-oscardagarna... =)

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Verkar som ni hade riktigt trevligt! :D
Ha en fin kväll!KRAM!

Postat av: Anna

Ja, den här bilden var ju lite bättre. Och du det var väl inte SISTA gången du var ute med oss... hoppas jag.
Kram Anna

2007-09-02 @ 22:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback