Försöker sova..

visst är det hemskt att inte kunna somna de kvällarna man verkligen behöver det. ska jobba imorgon kl sju, stiga upp tjugo över fem för att duscha då jag ska på partaj på kvällen. men men, sagt och gjort, tio över tio låg jag i sängen. lite småtrött.. försöker lösa lite korsord.. släcker lampan, ligger och snurrar ett tag.. tänder lampan, tar fram sudoku, brukar alltid funka. blir trött, men somnar inte..
nu sitter jag här vid datorn och försöker bli trött, inte lätt.. nån som har nåt tips? ska nu ta ett glas vatten och sedan lösa lite mer sudoku.. hoppas jag somnar innan halv ett iaf.. får väl försöka räkna får eller nåt..

Natti natti till er alla
Kram Kram Karro

Ps, självklart stöttade jag munkarna idag, iklädd rött partylinne (dock utan paljetter) har jag skuttat runt här hemma idag då jag storstädat lägenheten. vilken syn va!

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hoppas att du lyckades somna i någorlunda tid.Ha så trevlig ikväll!KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback