Pluggperiod

har n tänkt på det.. Att så fort det är dags att plugga, så är det genast jätte-skoj att rensa garderoben, skrubba avloppet i duschen, frosta av frysen, damma golvlistorna och annat dylikt. Märkte det nu när jag skulle läsa två hemska engelska artiklar.. men jag satte upp ett mål istället. tex när jag läst dessa artiklarna, ska jag få en bit mörk choklad. Och det funkade!!

Jagar skolböcker för fullt, tur man har snälla kompisar som har några hemma. Fått tag i dom jag behöver nu i det närmaste. Fick ett tips att kanske arbetsgivaren köper in böckerna åt mig, eftersom dom även betalar min utbildning. Får ta och kolla upp detta.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Ja, visst är det så!Allt tråkigt blir plötsligt alldeles jättenödvändigt att göra för HUR ska man kunna koncentrera sig annars?!;-) Skulle ju vara guld om arbetsgivaren betalar litteraturen! Om de behöver garanti så säg att du sparar alla kvitton så får de betala när utbildningen är klar (fast få det skriftligt i sådana fall).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback