Skol-böcker!

varför ska skollitteratur kosta så otroligt mycket, då vi redan tjänar dåligt med pengar..? Det går väl inte ihop? Kollade på vad böckerna till min nästa kurs (15p) skulle kosta. Om jag handlade på det billigaste stället (adlibris) och utan frakt, så skulle det gå på 3899:- HALLÅ!! E det vettigt eller??
Hoppas jag kan låna ihop lite litteratur från mina kompisar..

Nåt ännu roligare är att jag ska ha tenta den 2 januari kl 9:00 Hur kul är det då? Ingen fest på nyår blir det iaf!!
just nu är jag inte så glad åt skolan, ska ut å ta en öl istället med Ann och förtränga detta över helgen.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hade du hört med arbetsgivaren din om de kunde stå för kostnaden för litteraturen? Så trist att ha en tenta den dagen, den tiden måste jag säga! Plus att "jullovet" kommer väl inte direkt att kännas som något lov.....Njut av ölen! KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback