Skolstart!

imorgon gäller det.. Då ska jag bege mig ut till Växjö universitet´s campus och börja mitt nya liv som student. Därför har jag redan passat på att ta fram sakerna till min nya fina skolväska.
Annars har jag och Emily slappat i soffan idag, sett på film och ätit kycklingsallad. Vi skulle ut och gå en promenad, men det har regnat ständigt nästan hela dagen..

image164


Självklart måste man ha lite roliga saker i. Ett nytt kollegieblock med godisnappar på, mums! Informationsbladet och en massa pennor är bra. Allt detta ska ner i min nya väska inhandlad på Åhlens, gillar den starkt. Letade i mååånga dagar innan jag hittade den. Måste bara hitta ett reflex att sätta på också.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Malin

En sån väska fick jag ju av mormor och morfar julen 2005, fast en brun :) Jag hade den när vi var i Luleå om du minns? Jag älskar den, man kan ha den till allt möjligt =) Men nu har jag bytt ut den mot en annan väska eftersom att den inte passar så bra till min nya skinnjacka :'(

Postat av: karolina

japp, jag känner igen den som "din" väska.. letade efter en som var som din ju.. perfekt för mitt ändamål

2007-09-02 @ 20:48:12
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: Fridasfunderingar

Snyyyygg väska, passar ju perfa ju! Hoppas skolstarten blir bra!!!!
En helt annan frågar, hur fick du till din sidlayout så där fint och annorlunda? *vill också*
KRAM!

2007-09-03 @ 13:46:43
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Malin

Japp, enligt mig har du gjort ett väldigt bra köp! :) Kram kram.

2007-09-03 @ 17:20:41
URL: http://malingotthold.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback