Slö-Söndag!

visst är söndagarna gjorda för att vara lugna, återhämtande dagar? så var även det idag. Morgonen började i ett lugnt tempo med tanke på gårdagen (Party och nattklubb) för att sedan ökas upp med lite avslutande grupparbete och plock i lgh:en. Då skickade kära Ann ett sms om jag ville hitta på nåt, sagt och gjort, en kvart senare stod jag duschad och påklädd (tidigare ofräsch med mjukisbyxor, som sig bör!) nere på Konsum och valde ut matvaror till lite smarrig middag, tror vi spenderade över en timme där. Men en massa gott blev det, hembakad pizza med egenhändig pizzasallad. Efter recept på pizzadeg och pizzasallad från våra båda respektive mammor (dom e bra dom!) så fick vi med oss lite kassar ut ut butiken. Ann hade hyrt en film, Beck, medan jag piffade mig.

Och vad har vi då på vår pizza, joo en blandning av allt gott.
*Ketchup
*Vita bönor i tomatsås
*Rökt strimlad skinka
*Champinjoner
*Ananas
*Vitlöksmarinerade räkor
*Gröna oliver med paprika
*Å så ost på

Vilken blandning, men gud så gott! Å så lite oregano på toppen. Ursäkta bildkvaliten, men det är taget med mobilen. Nu ska jag sova, filmen var bra iaf.. =)

image167

image168

Kram Kram Karro!

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Vilken härlig söndag! Vad vi pysslat med har du nog läst dig till misstänker jag! Tänkte bara passa på att säga att nu har jag klippt lunarnavelsträngen.Känns sköööönt! :D Ha en fin vecka!KRAM!!!!

Postat av: Emma

Såg ut som en ganska vågad blanding av ingredienser på Pizzan...*ler*! Allt bra med dig? Kram

2007-09-25 @ 00:12:10
URL: http://www.emmabogren.blogg.se
Postat av: Emma

Jag vet, mammor är bäst. Jo din är ju lite långt borta men det finns ingen som du skulle kunna låna någonstans? ;)

2007-09-26 @ 09:45:31
URL: http://www.emmabogren.blogg.se
Postat av: Isabell

Åh, ser riktigt gott ut :)

2007-09-27 @ 14:37:55
URL: http://isabellh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback