Elakhet

Vissa människor är bara elaka. Förstår inte riktigt varför vissa måste jävlas med andra människor bara för skojs skull. Skulle hämta min cykel som stod parkerad utanför Konsum sedan igår morse då jag var sen till bussen och inte hann gå med mina högklackade stövlar.
Då möttes jag av denna scenen:


image302


Men en eker senare borttagen, så står den nu inlåst i cykelrummet. Det kan vara en cykelliga i farten och tar alla cyklar efter dom "kollat in dom" och satt på hänglås. Fick hur som helst bära hem den, sedan fram med bågfilen, skiftnyckeln och avbitaren...


        


Hann även fota lite blommor på väg till Konsum och plocka några som hamnade i en vas hemma hos mig.. Vad heter den blå blomman? Är det en blåsippa eller kanske en blå snödroppe? jag vet inte och äger ingen flora.

Nu förberedelse för den stundande tjejkväll som avslutas på stan..
kram kram karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Hoppas tjejkvällen var lyckad! Idioter som djävlar med cyklarna och dess ägare....Kram!

Postat av: Ida

Fan vilka idioter. Varför gör man så? nåjå, du löste ju problemet =) kram!

2008-04-14 @ 23:53:58
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback