Helg igen

Tänk vad veckorna går fort ibland! Har praktikserat hela veckan lång, idag fredag ledig men ändå är livet fullbokat. 8:15 var det till käkkirurgen (operation om en vecka), sedan vidare till blodgivning, förbi gamla jobbet å surra en stund. Handla lunch i cafeterian och sedan ute på skoluniversitet runt halv tolv efter en varm cykeltur på tjugo minuter (solen skiner ordentligt idag). Pust... nu skulle uppsatsen skrivas!

Klockan ett skickade jag in den till kursansvarige, hoppas han godkänner den. Har suttit och flummat i nästan tre sidor och det känns som inget var vettigt men det var vad han ville ha iaf. Sedan vidare till Willy´s för matinhandling, cykla hem i t-shirt (nu var det riktigt varmt) och in med maten. Sedan placerade jag mig på en bänk i solen, en glass i näven och senaste Hennes i andra handen. Kan det bli bättre?

Kompisgänget vill ha med mig ut på stan ikväll, men jag ska ha en efterlängtad lugn fredagskväll idag som jag inte haft på månader (känns så iaf).. Ska snart iväg å inhandla lite mumsig thaimat. Sedan blir det mysbyxor, snarra å tevetittande, jag vet, jag är ung, singel och ska inte sitta hemma. men ibland så vill man det..

Resten av helgen är oplanerad, ska fixa med lite småsaker här hemma och bara ta det lugnt, kanske bygga ett pussel?

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback