Helg!

å så var det lördag morgon och två lediga dagar står på schemat. Igår var det praktik som gällde, hade ännu en toppendag och undrar återigen varför jag inte jobbar i L-by, trivs så otroligt bra där. Är redan en i gänget och tycker det är så kul att jobba där att inte ens bussresan är jobbig. Får väl se vad som händer i framtiden, man kanske jobbar lite där och lite i vxö, det är ändå samma klinik.

Sedan på kvällen, fem min efter bussen kommit till vxö så var det dags för after work med gamla gänget från HIA. Först middag på Harrys och sedan traskade vi vidare till Bishops arms. Var hemma kvart i tolv, stupade i säng trött som jag var..
Idag vaknade jag först sex på morgonen, men lyckades somna om.. Å e inte ens bakis idag! härligt! Ute är det världens konstigaste väder, det regnade igår när jag gick hem, men nu växlar det mellan regn och snö. hmm...

Dagen är för tillfället rätt så oplanerad, men ikväll blir det troligen utgång på Grace med Ann. Hon jobbar till nio, sedan ska vi dela en flaska vin och ha en liten "girlsevening".
Söndagen är oplanerad, vi får väl se vad som händer..

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Gitsie

Ja vädret är onekligen konstigt, igår hade vi sol och varmt och en riktig vårdag och nu vräker snön ned.

Ha en bra lördag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback