Ikea-inredning

tänkte visa lite vad jag har gjort här hemma med dom stora grejerna från ikea. Köpte två rullgardiner och en finfin matt som jag har under soffbordet numera. Skulle gärna vilja ha en mysig soffa och varför inte med en härlig schäslong? och sedan vill jag ha ett helt nytt kök och ett ordentligt garderobssystem med skjutdörrar. Men pengarna, orken och tiden sätter stopp, fast mest pengarna.

        


  


De hemska persienner har fått gå hädan och ersatts av den fina "Tupplur" från Ikea som är 100% mörkläggande och det kan jag verkligen hålla med om. Kunde inte fota den om jag drog ner gardinen helt.. *skratt*
Från bågfilen finns det en hel del småsår på händerna, men vill man ha det fint får man visst lida lite pin eller hur det nu var.. Mattan är designad av min favvoinredare Jon Eliasson, han kan vilken dag som helst få komma hit och göra om. Ja, jag vet han är lite knasig i sina idéer tex bokhyllan hos familjen Schulman i programmet Roomservice. Men det blir fint i slutändan. Synd han är så gammal och gift..
Kohuden som jag hade under soffbordet har för tillfället fått vila lite och ska få komma fram lite längre fram i tiden, den är bara ca 40 år gammal än så länge.. Men ni vet vad modet säger, kohud är "so last year!"

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback