Ledig mitt i veckan

Idag är jag ledig, då jag ska få en vaccination kl tio. Ska få mot Hepatit, då jag nu ska jobba på operation. Sedan är det bort till Ann och renovering/tillfixning av hennes kök. Hon har jobat hårt med sin pappa i två dagar nu.
Imorgon blir det after work med fd kollegorna på HIA efter praktikdagen. Fullspäckad dag med andra ord..

Igår var Järngänget iväg på lite mat å sedan bowling. Killarna vann över tjejerna, men vi var ändå mkt duktiga! Det tycker iaf jag. Speciellt Ann som aldrig bowlat eller har väldigt lite erfarenhet.

Kram Kram Karro

-------------------------------------------------------
Uppdatering kl 12:10

Ann blev sjuk, jag fick en ledig dag. Vad nu göra? Fick iaf min spruta och överlevde utan problem, fattar ni att varje spruta kostar 595:- och man ska ta tre st!! Tur jag får dom betalt...
Sedan tog jag mig en promenad runt vxö-sjön, tog ca 45 min. Sedan handla mat. Ska nu fixa lite lunch å sedan vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske diska förstås...

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

tack för tipsen! =) Dock badhus grejen går lite dåligt. jag är så sällan upp. mamma tipsade om nagellack och nå smått. Ska kolla om jag hittar nån tröja/kjol. Kram

Postat av: Fridasfunderingar

Stackars dig (du vet att jag menar det) som tagit en spruta! Fast jag vet att du är en modig skit så det gick nog bra!Skönt med en ledig dag för dig! Njut och ha trevlig.Kram!!!!

2008-04-10 @ 18:04:14
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se
Postat av: Fridasfunderingar

Stackars dig (du vet att jag menar det) som tagit en spruta! Fast jag vet att du är en modig skit så det gick nog bra!Skönt med en ledig dag för dig! Njut och ha trevlig.Kram!!!!

2008-04-10 @ 18:04:19
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback