Praktikstart! igen...

Imorgon börjar praktiken igen. Det ska bli så skoj, men samtidigt lite skrämmande. Nu har jag bara fem veckor kvar då jag ska lära mig så mkt jag bara kan. Tiden går fort, om två månader är examen över och livet har, förhoppningsvis, börjat på ny kula.
Helgen har varit rel lugn, lite shopping i lördags. fem plagg (3 tunikor, två tröjor) för 370:- och ett par sneakers för 150:- Kan det bli bättre? Bra för en fattig student.. =)
På torsdag börjar renoveringen av Ann´s kök. Det ska spacklas och målas tak, golv och köksskåp. Sedan ska jag tapetsera en fondvägg också.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Dags för dig att börja läsa min blogg nu.. nogg.se/komplicerad

2008-04-09 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback