Torsdag...

Imorgon har jag handledning i skolan och är faktiskt lite nervös. Mitt fall ska presenteras och alla ska dskutera det. Liite jbbigt, men sedan är det över. Då ska vi göra nåt tillsammans, ännu inte klart men det ska våra handledare bestämma (vi är en grupp med 6 elever å 2 lärare/handledare).

Sedan ska jag njuta av en lugn fredagskväll i tevesoffan, då veckan varit fullspäckad. Får se vad som händer i helgen, erbjudandena är många men samtidigt känner jag för en lugn helg med ordentliga sovnätter.. =) Börjar låta gammal nu, usch!!

Nu ner mot tvättstugan!
Kram Kram Karro

Ps, skulle gärna vilja åka till IKEA. Har dock inte tillgång till någon bil på lördag. Min persienn har gett upp/gått hädan och behöver handla rullgardiner som jag funderat på i över ett år nu. Har du en bil att låna ut till mig några timmar? betalar självklart soppa å "lånepeng" =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback