2 h senare och 2000:- fattigare

Så fort det kan gå att bränna pengar. Började på systemet, sedan vidare till H&M för att hitta en stass till imorgon afton, det hittades och även fyra tröjor till! Därefter till Claes Ohlson och stereoinköp. Det blev även ett lite bättre cykellyse. Sedan till Hemmakväll, lite godis nu när jag varit duktig hela veckan och ett halvt impulsköp inträffade, köpte hela vännerboxen som jag suktat eftrer i tre år. Dom hade den nu för bara 999:- och det kunde jag inte stå emot.
Ett julklappstips är Sex and The City-boxen!!
Slutligen lite mathandling och slutnotan hamnade nog på dryga tvåtusen riksdaler. tur jag har bättre lön nu än i våras. =)




Måste dock meddela att jag kommer lämna tillbaka stereon, mkt dåligt ljud så jag är inte nöjd trots det fina priset på drygt 350:- Den rosa tröjan blir det imorgon när det är inflyttningsfest hos Fru Backe med familj i det nya fina huset!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

nynnar

Hey big spender.... ;-)

Postat av: Ullis

Hej, ser att du köpt samma blus som mig. Den till vänster. Vad har hänt med din gammla stereo? Nu ska vi till Luleå och slösa pengar. Kram kram ha så trevligt i kväll.

2008-08-30 @ 09:03:30
Postat av: Karolina

Frida: Trallar med

Ullis: Vet det är samma tröja, men vi ses inte så ofta så det gör nog inget. Slösa å ordentligt idag nu! Stereon e paj i volymknappen.

Kram till er båda!

2008-08-30 @ 12:37:45
URL: http://kexxet.blogg.se/blogga
Postat av: ida

vad gav du för vännerboxen? jag gav 2400:- för min dock 3 år sen och de är inte en likadan men ändå. om du fick ALLT för 2000:- kan den inte varit dyr.

2008-08-30 @ 23:10:12
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback