Årets utmaning: Viktras

Tillsammans med min syster och mamma har jag ingått en deal, en pakt, en ed, ett löfte. Vi alla ska gå ner i vikt, lagomt till mormors födelsedag nästa sommar (vi har satt stopp 1 juli).
Jag kommer dokumentera här på bloggen, för att pressa de andra två lite, eller sporra dom kanske istället. Här kommer iaf invägningen:

Karolina: startvikt är 76,6 kg målvikten ligger på 67 kg (nuvarande BMI: 25,1)

1:A vägningen kommer ske 23/12 -08, eftersom det är första gången vi träffas allihopa.
2:A vägningen kommer ske ca 12/4 -08, för att se hur det går för oss.
3:E och sista vägningen kommer ske 1/7 -08, då ska målvikterna vara klara.

Tack
Kör-Anna för din inspiration (har köpt topphälsa idag också). Kul att se så duktiga människor, ger mig styrka och vilja! Nu kör vi!

Kram Kram Karro

ps. semestern är verkligen inte bra för vikten, lagt på mig alldeles för många kilon (observera plural!) och dom ska åka först. träning efter jobbet imorgon!

Kommentarer
Postat av: Kör-Anna

Jepp nu kör vi! Startade upp idag på allvar igen så jag kommer vara här o snoka nu lovar jag!

kram

2008-08-18 @ 19:02:58
Postat av: Ida

PSS...du menar väl 12/4-09 och 1/7 -09 för dom datumen -08 har redan varit :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback