En liten översikt

Här händer det så mycket att jag inte ens hinner uppdatera på bloggen. Senaste veckan har det hänt en hel del:

* Familjekväll i lördags med diabilder, många skratt blev det.
* Söndag långpromenad och sedan slött värre
* Måndag jobb på Nolia med släkten, säljer bastustugor m.m.
* Sedan på tisdag shoppade jag på Nolia med mamma och tapetserade klart här hemma.
* Hjortonplockning på pappas marker och sedan golvläggning på onsdagen, la 25 kvm klickgolv på bara 4 å en halv timme, klå det!
* Idag har jag jobbat på Nolia igen, dom är lite kort om folk. Ikväll ska jag å mamma mysa lite tror jag. Pappa har nu fällt de sista tallarna å det är väldigt öppet in mot huset nu från vägen. (kan nog inte sola topless ute på gräsmattan iaf!)
* Imorgon blir det iordningplockning i vardagsrummet, eftersom det mesta nu är klart.

Ett litet bildsammanfattning:


     
Loppis, Grillen som Jag/Träklossen säljer och en 15kvm Bastustuga som är komplett


     
Jag lurade iväg damerna på en morgonpromenad på dryga 4 km kl halv åtta i tisdags morse, Sofie fick träffa Amy Diamonds på Nolia och slutligen en massa goda hjortron men det blev inte så många i slutä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback