Inflyttningsfest

Igår (läs lördag) var jag på en liten inflyttningsfest hos familjen Backe. Jenny, frun i huset (och min fd klasskamrat och numera kollega) har tillsammans med sin man Jan köpt ett jätte-fint hus vid söderleden i våras. Pga semester å dylikt, så fick vi (jag, Ulla och hennes man Crille) komma dit och kolla in den nya lyan.
Vi bjöds på smarrig fördrink, gudomlig mat med kokosmjölk (Crille tål inte nötter, det var lite komiskt) och sedan en pannacotta med mumsiga hallon. Kan inte påstå att jag var hungrig! Och Jenny som påstår att hon inte kan laga mat!

Sedan lyckades jag lura med mig Jenny på Grace där vi drack drinkar och dansade, ett helt gäng med kollegor från operation var också där.
Idag har det varit en skön, lugn dag. Sett massor med Friends-avsnitt, ätit scones och haft soffläge. En riktig myssöndag. Jag glömde självklart kameran, men har snott följande tre bilder av Ulla på facebook:


     


I inflyttningspresent fick dom ett presentkort på Plantagen och en liten kul sak, nämligen fluffiga handklovar. =)
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: ida

Jag vill oxå ha SATC...vart hittade du de?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback