Uppdatering av livet

Tanden värker, haft personaldagar x 2 på jobbet, men jag har iaf rört på mig i veckan.
Cyklat hem från Hovshaga, ca 4 km, i söndags, gått runt sjön både måndag och tisdag (ca 4,5 km per varv). Så helt stilla har jag inte suttit. Dock blir det ingen fysträning då det "pulserar" i tanden när jag rör på mig lite.

Upptäckte en mkt hemsk sensation i söndags. Hade köpt en glassförpackning från Sia (Gräddglass Wienernougat 0,5 L), för att minska svullnaden i munnen med kylan. Då läste jag på förpackningen, 250 kcal per 100 ml!! Och det innebär att jag smällt i mig över 1250 kcal på hela helgen.. usch då, sånt får man inte göra, inte synda! Så nu blir det isglass, hemmagjord! På torsdag är det vägning igen!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kanske får komma nedåt landet och promenera med dig! Bra tips att låna mio, det kanske jag gör någon gång=) Hoppas allt är bra med dig annar och att du har återhämtat dig från bröllopet=) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback