Julklappar

Själv har jag nästan handlat klart alla julklappar, är jag börjar få förfrågningar om vad jag vill ha i julklapp. Så jag har funderat lite och här kommer några önskningar:

* En pulsklocka, som jag kan när jag tränar och på så sätt förbättra träningen.

* SATC-boxen, vill så gärna ha den och se hela serien den här gången.

* Tofflor, mamma du vet fortfarande vilka. Dom som hela familjen har

* Kimono/Satinmorgonrock. Av det lite mer "lyxiga" varianten. Tex på Lindex för 249:-

* Pyjamasbyxa i satin, finns också på Lindex 149:-

* Presentkort på H&M, VILA och KappAhl.

* En snygg skinnjacka, i svart. Undrar om pappa har kvar sin gamla?

* Säkert många fler alternativ, men kan inte komma på nåt nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback