Utmanad

Åtta...
...favoritprogram
* Nytt läge
* Greys Anatomy
* Men in trees
* Cityakuten
* Parlamentet
* Idol
* House
* Design Simon & Thomas

...saker jag gjorde igår
* Målade klart alla djur på jobbet
* Tränade
* Tvättade massor med tvätt
* Gladdes över att hyran har sänkts med 126:- !!
* Köpte det obligatorika fredagsgodiset (som ligger orört än så länge!)
* Pulsade i snön, dom vet inte hur man skottar och plogar här i växjö!
* Kollade på IDol-finalen med vänner och småprinsessorna hos Anna F
* Kollade på gamla kultfilmen En prins i New York

...ser fram emot
* Att få komma hem på torsdag
* Julafton med familjen
* Göra snöänglar med underbara brudarna Malin & Sofie
* Julglögg på jobbet på tisdag
* Få lussa ikväll, men har ont i halsen.
* Jullov i nästan tre veckor!
* Kevin & Alice kommande skivor
* Att få bygga en (nästan) walking closet.

...favoritrestauranger
* PM
* Koh Thai
* Sunes
* Båtsmannen
* Pauze
* Café Piteå
* Hot Wook
* Aptit Kök & Bar

...saker på min önskelista
* En vit jul
* Att få vara med mina nära och kära
* Att inte bli förkyld, inte nu!!
* Pengar
* SATC-boxen
* Tofflor
* Att vi alla får vara friska och krya
* En fröjdefull jul till oss alla

...personer jag utmanar:
Alla som läser detta som känner sig (ut)manade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback