Helgledig

Det är fredag och egentligen skulle jag å Jenny varit på en golfrunda men den ställdes in när regnet öste ner utanför. Har istället haft en lugn, skön dag och förberett lite inför semestern (musik till ipod å dylikt).. Sedan har jag tagit fram ett pussel och handlat lite godis, får se om jag hinner nåt annat i helgen.. hihi

På måndag börjar jag på kirurgen iaf. Tre dagar, sedan semester!! Imorgon ska det tvättas och börja packas lite, det är en del som ska med när man ska vara borta i fyra å en halv vecka.

Nu tacos och tevestund....
kram kram karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Glömmer du nåt byxpar så vet du ju var det finns skrattar högt

Postat av: Anna

Hej du! Låter som du har haft en bra dag. Själv har det varit fullt ös medvetslös men det är skönt med liv och rörelse

Kram ♥

2008-07-12 @ 00:21:04
URL: http://www.mittlillakaos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback