Resan

Kan meddela att torsdagens resa inte blev en rolig upplevelse. Utanför Linköping blev det stopp, en nedriven tågledning så stationen var helt strömlös. Fick sedan sitta ute i skogen i tre timmar innan bussar kommit och hämtat oss och vi förts till Linghem (norr om Linköping) för fortsatt resa. Missade självklart även flyget, men lyckades boka om resan och för några fler slantar åkte vi med 17:35 istället för 14:15. Det var en stressig dag, men jag hittade en resekompis som skulle samma resa som jag. AnnCarolin (som hon hette) skulle till Pite och hälsa på några gamla klasskompisar som hon pluggade med i Falun. Slutligen som var jag hemma i Pite innan åtta på kvällen istället för kvart över fyra. Så ca 4 timmars längre resetid bliev det. Gissa om jag kommer kräva SJ på många slantar via resegarantin!

Sedan jag har kommit hit har jag bla solat, varit på släktträff, solat lite till och idag ska projekt nummer ett påbörjas. Förrådet ska tömmas och förberedas för den nya hundkojan, men först till Beijers för att hitta golv till projekt nummer 2, vardagsrummet. Angående projekt nummer två har vi lite problem med att hitta tapet, så är det när man är ute i sista minuten och väljer tapet. Men det ska nog gå bra ändå i slutändan...

Nu mot Beijers, här regnar det men det gör inget. Har ändå inte tid att sola idag.
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

inte har du nämnt att du har fåt SUPPER DUPER massage av din kusin?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback