Zohan Zohan

Igår blev det i princp en heldag med min kära vän Cicci. Vi började med att äta mjukglass i solen vid sjön för att fira hennes semester. Sedan traskade vi in till stan för lite shopping. Därefter hem för lite piffing och sedan ut på stan igen. Middag på Pauze, det blev Fish and Chips för första gången i mitt liv. Blev inte allt för imponerad..
Sedan till dagens höjdpunkt, bio; "Jiddra inte med Zohan". Med bl.a. Adam Sandler. Hur kul som helst, vill du se en komedi och skrattar så mycket att man knappt kan sitta still i stolen rekommenderar jag denna. Den driver även lite med hillary och obama. Sedan har den ett rätt så mysigt budskap då den handlar om palestinier och israeler via terrorister.

Idag e det mulet och jag laddar för en söndag med film, bok å inslag av städning. Har kommit på lite småprojekt som jag ska göra i sommar hemma i Piteå. Bl.a. ska jag renovera en byrå och hjälpa pappa bygga om hundkojan och samtidigt göra om i förrådet. Så det ska jag också förbereda lite..

Kram Kram Karro


Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Det där med att bara njuta av lugnet finns inte för dig va? Alltid dessa projekt skrattar

Snart ses vi! Kram!

Postat av: Ida

jo de har varit mkt. tiden gick alldeles för fort.

och i filmen P.S I LOVE YOU vem menar du Gerry från Grey's A? känner inte alls igen nån som skulle kunna varit från grey's A. Men tack för tipset ska se den.

2008-07-06 @ 21:23:12
URL: http://nogg.se/komplicerad
Postat av: Ida

Men izzys man han som dog efter han hade fått nytt hjärta heter ju Danny.

2008-07-07 @ 10:58:02
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback