Arlanda

Sitter och på Arlanda, ska spendera totalt sex timmar här under dagen. Landade kl 10:00, 20 min tidigare än beräknat å så blev det ännu mer tid att sitta av.. =( Men jag får försöka roa mig själv så mkt jag bara kan. Har med mig Sudoku, en bok och senaste Cosmo. Och så lite godis, yoghurt, banan och dricka. Så det ska nog inte gå någon allt för stor nöd på mig. Kl 14:15 kommer min kära familj bestående av mor, far, syster, svåger och mina underbara systerdöttrar.

Efter växling av pengar, lite mat å promenad genom heeela utrikeshallen, så är det kl 16:05 dags att åka mot London Heathrow. Såg ett jätte-stort plan idag, Thai. Måste vara nån typ av bauta-jumbojet! Hoppas det e kvar så även Sofie å Malin får se det!

Nu ska jag surfa vidare, får samtidigt ha lite kändis-span. Någon brukar man alltid kunna se.. =)
Kram Kram Karro

ps, självklart kommer fullständig rapport nästa vecka.
ps igen. Och självklart glömde dom avtacka mig igår från jobbet, var på fest med HIA-kollegorna igår. Flera avtackades, tom dom som slutat efter mig, men icke jag.. men men, jag e inte bitter! Som mr Richardsson brukar säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback