Halsfluss utan mandlar?

nej, inte nötter utan halsmandlar. det började i torsdags eftermiddag. ont i halsen, värk i nacken och huvudet. Trött å matt, precis som när jag brukade få halsfluss. Fredag morgon vaknar jag med feber, men eftersom jag hade tenta så var det bara att svälja lite alvedon och bege sig ner till K-na.
Idag ska jag egentligen både ta en fika på stan och sedan American Pie-filmmaraton (6 filmer!). Som det ser ut nu, så blir det soffläge ensam då jag inte är kry ännu å inte känner för att smitta andra.
Hann iaf fika med Emily igår, alldeles för läng sedan vi sågs men hon kommer iaf hit på måndag för övernattning. Sedan middag med Per och Fredrik på Lanterna, år bruschetta, mums!

Nu ska jag försöka ordna med lite frukost, det blir lite god fralla med skinka å advokado, samt en stooor kopp te. kram kram karro!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback