Årets första dopp!

Idag har det varit en mkt mysig härlig dag. Har tillsammans med Per, Fredrik och Ann spenderat dagen på Evedal. Först upphämtad i en cabbad Mustang (med en ljuvlig V8 under huven), sedan mathandling, det blev kycklingsallad, sedan ut dit med solbrillorna på!
Sedan solat bland resten av växjö ute på Evedal. Och det bästa var nog att jag och Ann tog årets första dopp, det var såå skönt i vattnet faktiskt. Lite kallt i början, men man vänjde sig snabbt. Och jag har dessutom bildbevis!
Sedan avslutade vi dagen nere vid vxö-sjön med lite glass. Kan det bli bättre?

Är nu lite mer brun än för några dagar sedan, känner det hettar nu på armarna och ryggen. Ska strax in i duschen, sedan smörja ordentligt så man inte flagnar!
Hoppas nu inte att Annis blir sur på bikinibilden som jag strax ska visa..

          

     

Kram Kram Karro, bara 25+11 dagar kvar!!

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Jag är inte avis.Nej,nej.Inte det inte....*muttrar*

Postat av: Per

Vilka underbara bilder, vissa har tur ibland :D

2008-05-12 @ 22:38:23
Postat av: Ida

du skulle ha utmanat mig på den förra där du bara utmanade frida och anna :P se nu till bara att ta utmaningen du fick av mig. tog ca 10 minuter...

2008-05-14 @ 14:01:04
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback