Åter utmanad

Jag vet, jag är utmanad av Ida.. har dock för säkeretsskull kortat ner den lite då jag svarat på halva i tidigare inlägg.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Ja
3. Är du uttråkad? Nej, bara när jag inte har något att göra.
4. Är du ledsen? Kan inte påstå det
5. Är du italienare? Nej (?)
6. Är du en cooling? I vems ögon? min systerdotter? Japp!! =)
7. Är du från Irland? Tror jag har rötter därifrån på min mors sida
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Japp, dom bor i villa med vovve men utan volvo.


ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej, men förälskelse
2. Har du någon gång blivit sårad? Ja, tyvärr
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? joo
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? Ja
5. Har du kysst någon under de senaste veckorna? Tyvärr inte, om inte drömmar gäller.. =)
6. Har du haft en hemlig beundrare? Ja.
7. Är du kär? Nope
8. Vill du gifta dig när du blir stor? Självklart, kyrka å klänning e klar i princip


TVÅ ALTERNATIV

1. Hår eller ögon? Ögon
2. Katter eller hundar? Hundar, men gillar även katter
4. Några få bästa vänner eller jätte många "vanliga" kompisar? Några få bästa.
5. Tv eller internet? Internet.
6. Coca-Cola eller Pepsi? Coca Cola
7. Utekväll eller romantisk hemma kväll? Romantisk utekväll?
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Dag, då händer mer saker.
10. Msn eller mobil? Mobil


TIO "HAR DU NÅNSIN..."

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej.
2. Brutit ett ben? Nej
3. Gjort något du ångrar? Tyvärr ja
4. Hoppat Bungy Jump? Nej
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja.
6. Ätit en hel tårta? nope, inte ens en kladdkaka.. men brukar äta all "topping"
7. Gjort bort dig offentligt? Såkert nångång
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Jo, men han var upptagen & ej intresserad
9. Gråtit när ett husdjur dog? Ja, flera gånger
10. Velat försvinna? Ja


SENASTE

1. Telefonsamtalet du gjorde? Pappa
2. Telefonsamtalet du fick? Syster Yster
3. Personen du var med? på vilket sätt??
4. Roligaste grejen som hänt idag? Vi körde HLR så hektiskt att en tavla rasade ner och landade med hörnet på min fot. Det gjorde inte ont förrän efteråt, när "patienten överlevt" (Har nu världens största blåmärke och värk!)
5. Personen du smsade? Ulla
7. Du skrev till på msn? Ann
9. Du tillbringade natten med? Får väl bli Emily..
10. Du kramade? Jörgen, vår lärare i K-na, träffade honom sista gången igår.. =(

Så där ja... Nu får jag väl utmana; hmm.. vet inte riktigt.. Den som vill helt enkelt..
Kram Kram Karro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback