Min klädkammare

Måste vara ärlig och berätta att jag har ett "skräprum" och det är min klädkammare. Dår hanar allt som jag vill flytta undan tex när man ska få främmande eller nåt man bara inte vill se. Tillsammans med dessa saker ryms strykbrädan, extraskivor till bordet, vertygslädan (japp, har en stor fin, jag e ju så händig!) och andra tråkiga saker.
Fick ett konstigt ryck i måndags när jag höll på att röja lite här hemma. Tänkte att det äntligen var dags att röja upp lite där inne och få fram lite golvyta.

Detta var resultatet innan:
     


Och efter lite röjning blev det såhär:
  



Dock har jag ingen bra plan över hur jag ska göra med mina fleecejackor och extramorgonrock. ska nog köpa fler knoppar att hänga över dörren, så de inte hänger på varandra. Eller så hänger jag in dom i den vanliga garderober, har dock en stor brist på galgar just nu.. Snart dags för IKEA-besök igen!

Släp är bokat till IKEA-resan med syrran om 12 dagar.. Ska bli så skoj och tvättstugan kommer bli så snygg! Jag lovar bilder ska komma! Ikväll blir det lite partaj, alkoholfritt för mig då jag knaprar pencillin fortfarande..

Måste väl studera lite också i helgen, har två examinatiosseminarier nästa vecka. Måndag & Onsdag, håll tummarna för mig, det är sluttampen nu!!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja du har ju sant, de kunde inte bli värre och det blev det inte heller. Denna dag har varit bättre. Nu ska jag stressa som fan, duscha, göra tzatsiki, skura, bädda och fixa mig själ vi ordning fram till 18.00. Önska mig lycka till =)

Jag håller tummarna för dig på måndag och onsdag!!!

Postat av: Ida

Ja du har ju sant, de kunde inte bli värre och det blev det inte heller. Denna dag har varit bättre. Nu ska jag stressa som fan, duscha, göra tzatsiki, skura, bädda och fixa mig själ vi ordning fram till 18.00. Önska mig lycka till =)

Jag håller tummarna för dig på måndag och onsdag!!!

2008-05-17 @ 17:15:40
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback