Mobiltest

tyckte detta testat var lite halvskoj faktiskt...

14 st från 1-100 i din mobil:


Vem står på nr 1? vad tycker du om denne?
Allan Karlsson, min gamla chef.. behöver jag säga mer?


Är nr 10 en ovän till dig?
Anna-Karin, numera fd klasskompis. Nja, hon blev väl inte så glad på mig efter opponering i onsdags

Är nr 92 het?
Har tyvärr bara 90 nummer....


Vem är på nr 3?
Anders Persson


Är nr 47 en tjej?
Nope


Är nr 32 bra i sängen?
Daniel, har inte testat och tänker inte heller göra det...


Vem är på nr 100? Vad tycker du om denne?
Ingen aning, den platsen är tom..


Är nr 88 född året 1988?
haha, min vaktmästare är liiite äldre än så..


Vem är på nr 68? vad tycker du om denne?
hmm, namnupplysningen.. ingen aning vad jag ska tycka..

Är nr 38 ful?
Nej då, Hassan e både snygg och charmig..


Vem står på nr 22? vad tycker du om denne?
Desirée Lundh, en helt underbar människa.


Har du strulat med personen på nr 55?
Nej, absolut inte. Det är min morbror!


Är nr 70 en person du vill lära känna bättre?
Jane & Patrik är alltid trevliga, men dom bor för långt bort..


Vem står på nr 76? vad tycker du om denne?
Saldo, inga kommentarer!

Så där ja.. nu är det bara en massa hemlängtan här hos mig.. ska försöka komma ut en runda efter att ha varit på fest igår å är lite seg idag. Ska till konsum och köpa jordgubbar tänkte jag. Sedan sola en stund för att sedan packa och förbereda mig för morgondagen.. nu ska jag checka in på flyget..
kram kram karro

Kommentarer
Postat av: Ida

Och inte skriver du att du snor testet av mig...har du inte ens 100st på din telefon? shit jag har över 200 nummer på min =) Du ver jag har många viktiga personer! Har haft stor användning av mina nummer. Många fester man varit på å jag är som 118 118. =) Jobbarkompisar m.m..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback