Pite-dax!

Å så var det bara några timmar kvar tills jag reser vidare mot mina hemtrakter. Nu ska det hem till familjen, byggas tvättstuga och kalas med släkten. Å så ska jag ha lite semester där emellan. Kan det bli bättre?
Handlade jordgubbar idag och ska äta dessa imorgon kväll med familjen. Efter samtal med min mor så insåg jag att det är en viss prisskillnad här nere å där uppe på gubbarna.

Det kanske blir lite mindre inlägg på bloggen, då jag kommer ha fullt upp med att busa med Mio bl.a...
Men ha en underbar vecka, jag är åter på tisdag kväll... om mer än en vecka.. =)

Kram Kram Karro

image367

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej gumman Hoppas att du får en underbar semester och att familjen tar väl hand om dig. Det är du verkligen värd efter allt slit detta år. Stor kram Hör av mig ang. nästa vecka. /Anna ♥

Postat av: Ida

Nej de funkar inte för vi äter aldrig samtidigt. Detta funkar bäst för oss eftersom vi äter så olika tider och han äter mycket oftare än mig. Så då får jag ju JÄMT diska eftersom han gör maten. Varannan disk, that's the Ida and Matte thing! Testade sen varannan dag men ibland gjorde man inte disken den dagen utan dagen efter så de blev bara bajs med det oxå så de är varannan disk helt enkelt. Men tack för tipet!

2008-05-26 @ 19:46:34
URL: http://nogg.se/komplicerad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback