Sjuk

Varför bli jag alltid sjuk när jag åker hem till Piteå? Är det luften på planet som gör att alla möjliga bakterier sätter sig i min kropp? Var helt däckad igår och orkade verkligen ingenting. Har ont i halsen, svullna lymfkörtlar, täppt näsa och nyser en hel del. Fick iaf solat lite igår, det var skönt, för jag frossade lite innan.

Idag ska jag med malin till tandläkaren (om dryga timmen) sedan hem och fixa lite med systers tvättstuga, måste göra lite eljobb. Ikväll ska vi till Benita och Jocke, mitt kusinbarn Viktor fyller år. Ska bli skoj att träffa släkten.
Imorgon är det dags för den beryktade IKEA-resan, då en massa grejer ska inhandlas. ska bli skoj, om jag bara blir lite piggare. Ska somna tidigt ikväll så jag snart mår lite bättre.

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: louise

krya på dig,
kolla gärna in min blogg!;)

Postat av: Anna

Usch vad tråkigt att du är sjuk. Jag tror att det är så att när du kommer hem till familjen så slappnar du av och då dyker sjukorna upp. Krya på dig och njut av att bli ompysslad. Kram Anna

2008-05-28 @ 10:44:23
URL: http://www.mittlillakaos.blogspot.com
Postat av: Frida

Det är förmodligen för att du slappnar av.....
Ser fram emot helgen!

kramisar!

2008-05-28 @ 16:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback