Uppdatering

Tänkte berätta lite vad som hänt i veckan som gått..

* Praktiken e avklarad med betyget godkänd

* Jag har storshoppat idag; handlat min examensklänning, ytterligare en klänning, linne och en stoor kofta. Samt en bikiniöverdel. Examensklänningen kanske tom återanvänds på en viss persons bröllop..? =)

* Spenderat en underbar dag i solen med Emily, ätandes mjukglass och shoppat.

* Ska sola hela helgen, då
SMHI lovat stoora solar och varma vindar hit till Småland.

* Varit hos käkkirurgen idag för att betala den hemska räkningen, och hamnade slutligen i tandläkarstolen inom loppet av 10 min. Gick ut efter fem min med några mindre stygn och ett recept på pencillin pga tandinfektion. Nu vet jag iaf varför jag har haft så ont hela veckan. Detta trots jag knaprat maxdos av alvedon i kombination av maxdos av ipren (har iaf inte haft ont i huvudet =).

* Fick åka på halv biljett hem från Ljungby i onsdags, tänkte att inte ser väl jag ut att vara yngre än 18 år (!! men tänkte ta det som en komplimang) men upptäckte sedan att gränsen bara gick vid 26 år (så besviken blev jag!)...

* Är ju lite galen i våren och går runt och småmyser i blomsterprakten som finns runt omkring mig, tänk att tulpanerna redan är utblommade och tom björken knoppat ut. Så om du ser mig en bit ovanför marken, så e det bara för att jag svävar på små rosa moln, livet känns så bra just nu bara..

* Ska på återbesök till kirurgmottagningen nästa vecka, får se vad han säger. Jag har iaf inga gallstenar enl rtg.

* Nu till det bästa, jag är nu ledig ända till tisdag morgon, troligen även till onsdag morgon (beror på föreläsningar i K-na tisdag)... Nån som har nåt förslag på vad jag ska hitta på??

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback