Utmanad av mig själv...

Tre saker....

Namn som jag går under:

Karro- Smeknamnet som används av vänner och familj.
Kexet- Gammalt smeknamn som följt med, fick det av en expojkvän för mkt länge sedan.
Syster- av mina underbara patienter. det känns lite högtidligt, men gammeldags, när dom frågar efter syster Karolina. *haha*

Som skrämmer mig:

Är en tråkmåns som inte har så värst många rädslor/fobier

Kanske när saker och ting kryper på mig som jag inte ha koll på, fick detta sedan en skalbagge kröp på mig när jag skulle sova och jag hittade den under täcket, huvva!
Kanske har en liten rädsla att förlora familjen, speciellt när jag har dom så långt bort.
Kanske även att missa nåt stort tidsmässigt, tex ett plan, en tid för ett livsviktigt möte osv.

Som jag gärna har på mig:

Jeans
Kjol
Ballerinaskor

Tre sanningar om mig själv:

Är lite för lik mamma ibland, på ett bra sätt dock! Tycker om att ha fint och rent omkring mig, även om jag ibland har ett kaos i brist på tid och ork. Ja, jag är lite pedant!
Har en otrolig tandläkarskräck, trots lugnande medicin så grät jag när dom opererade bort visdomstanden. Gjorde det ont? nej, men jag var så spänd och nervös.
Älskar Godis/Karra/Snarra.. Varje fredag hälsar jag på en butik, oftast Hemmakväll, för inhandlande av en påse lösviktspåse. Det är min last, men bara på helgerna!

Tre saker jag vill ha just nu:

Examen- Den är efterlängtad och kommer (förhoppningsvis) inom en månad. Den 5:e juni närmare bestämt.
Familjen- Längtar tills jag får komma hem till dom, knappt två veckor kvar nu! (16 dagar).
Pengar- Är less att leva på existensminimum, betala dyra tadläkarräkningar och tvingas välja bort saker såsom kläder och nöjen med vänner för att det inte finns pengar för det.

Jag utmanar
Frida, om hon hinner.. =) Och Anna F..

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Jag hann!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback