Valborg

Här kommer de utlovade bilderna från valborgskvällen. Mattias som skulle handla maten lackade ur, så istället blev det hemkörd pizza. Tur jag hade bakat kladdkakan innan å hade alla de grejerna hemma. Så vi packade in fem pers å lika många pizzor i mitt lilla kök. Där satt vi och hade en mkt trevlig kväll. Det blev även lite minttu och avec i form av Dooleys och Xante. Så nu har Anna äntligen druckit den beryktade päronconjaken.. =)


        
Visst e det fint med bilder på folk som äter! =)

        
Grabbarna måste självklart leka med mobilerna lite.. Jag håller på att skratta som bara den! Och Anna skålar med Xante i högsta hugg!


Nu ska jag iväg med Ann å Fredde till Harrys för lite käk och umgänge. Ha en bra fortsatt fredagskväll, jag går hög på maxdos Ibumetin just nu.. =) så det blir läsk, inte vin, ikväll...

Kram Kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback