Veckans vikt

Upptäckte att jag inte meddelat så mycket hur det går för mig i kilojakten. Kanske beror det på att det inte händer på speciellt mycket. Ligger 1 till 1½ kilo minus iaf, men det märks i kläderna att något händer. Tränar fys minst två gånger i veckan. Provade ett par jeans jag köpte i Pite på semestern, då satt dom tajta och snyggt. Nu är det vidd i midjan och det hänger lite överblivet tyg bak i rumpan och fram på låret, kan det bli bättre??

En av anledningarna till varför jag gått ner lite i vikt är att jag äter "soppa" varje kväll istället för en mål mat eller massa mackor. Det är av märket Allevo och ingår i deras serie för
Low Calorie Diet. Smaken är potatis och purjolöksopppa, men en liten knäckis till. Mindre än 10:- per portion dessutom! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback