Fläkthyllan

Jag har en lite halvtråkig fläkthylla. Den består (numera bestod) av en massa hyllplan som var så låga att inte ens en kryddburk fick plats. Så min fantasi satte igång med olika idéer hur man kunde göra den lite annorlunda. Kanske ta bort den helt? ta bort några hyllor? kanske göra nåt helt annat?

     


Det var rätt så äckligt bakom fläkthyllan, då jag beslöt att den iaf fick vara kvar. Här ser ni även orginalfärgen som var i köket när jag flyttade in.

Det slutade med att jag tog fram hammaren, svingade rejält och några hyllor försvann, det är otroligt vad skoj det kan vara att få vara lite "våldsam" ibland.. hihi.. Jag lät en hylla vara kvar dock.

Färg hade jag inhandlat sedan tidigare på Panduro, fick dock in en runda till för lite vit färg då det inte var så fint där hyllorna suttit. Här har ni slutresultatet:



Blev faktiskt rätt så nöjd, men vet inte vad jag ännu ska sätta på hyllorna, tänkte hitta några fina burkar för tex pasta. Bakgrundsfärgen är silver och sedan bättrade jag bara på den vita. Är mkt nöjd med resultatet måste jag säga!

Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Annaboda

Snyggt! Hoppas att du har det bra! Kram,

2008-09-21 @ 20:07:47
Postat av: Kör-Anna

Extremehomemakeoverdelux!

Superfint blir det i hela läggan ju!

Kram

Postat av: Anna

Åh vad fint det blev du kan få komma hit och göra makeovers oxå.

Hoppas allt är bra med dig. Måste ses snart på en fika och film

Kram Anna ♥

2008-09-22 @ 13:04:50
URL: http://www.mittlillakaos.blogspot.com
Postat av: Jossan

Så fint du gör det i din lilla lya, ger mig inspiration att ta tag i mitt kök också. Roligt roligt! :)

Kram

2008-09-23 @ 12:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback