Förändringar

Här hemma händer det en hel del. Tre nya Billy bokhylla har monterats och satts upp, tillsammans med en Benno DVD-hylla. Sängen har förändrats genom vändning av resårmadrassen, en helt ny, tjock bäddmadrass och nya sängkläder. Soffan ska imorgon få en ny klädsel, då den nuvarande är orangeröd (solblekt).
Jag har blåsor i handen efter allt skruvande (önskar mig en skruvdragare i julklapp/födelsedagspresent!!!!!) och har ont både här och där. Var på IKEA igår med Jenny, en mkt trevlig dag må jag lova, sedan med mindre pengar i plånboken men mer saker här hemma. Så igår eftermiddag och hela dagen idag har jag hållt på, har tom städat på en massa konstiga ställen såsom städskåpet, köksskåp och en massa överskåp på garderoberna.

Jag har diskat 12 vinglas, 12 shelterglas, 8 ölglas på fot, 4 snapsglas, 2 likörglas, 1 vinkaraff, 2 skålar och 2 ljuslyktor. Sedan 12 kaffekoppar, 12 kaffefat och 12 assietter. Allt detta efter jag diskat den "vanliga" disken.. Gissa som jag har fingertoppar som efterliknar russin!

Konstigt nog så har jag nu massor med förvaring, så nu kan jag samla på mig ännu mer "skit"... =) Ett höstprojekt blir nog att gå igenom garderoberna, typ alla dukar, påslakan och dylikt. Där är det nog mkt som inte behövs idag...

Ikväll lutar det åt lite partaj hos Anna, så snart ska jag avrunda här och hoppas in i duschen. Bilder kommer en annan dag när jag städat undan lite.. =)

Kram Kram Karro


Jag och mamma dummar oss lite kl  halv tre på natten, gissa om pappa var less oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback