Inredningshjälp!

Förhoppningsvis så ska det bli ett litet IKEA-besök på fredag med Jenny. Jag har tänkt sälja min keyboard (någon som vill köpa en?) och istället ställa in bokhyllor. Detta blir i ett hörn i lägenheten, ena väggen är 130 cm långt och den andra 98 cm. Nu vill jag ha förslag på hur jag ska göra? funderar på kanske tre stycken som är 40 cm breda och 28 cm djupa, detta i bokserien BILLY då ingen annan verkar finnas i ek (som e ett krav!).




Som ni ser har jag lite hyllor till höger som är i ek också.

Ett annat förslag är att ta två 40 cm breda hyllor, en i hörnan och en till höger, sedan vrida den tillräckligt mkt i hörnet så att jag kan ha en BENNO hylla till vänster (väggen mot hallen, den är inte lika djup).

Tror jag kommer göra hyllan i mitten till vitrinskåp, är less att mina fina glas står i kartonger i ett köksskåp. Kanske tar jag bara en halvdörr som vtrindörr och sedan en vanlig dörr nedtill.

Alla möjliga förslag välkomnas!!
Kram Kram Karro

Kommentarer
Postat av: Fridasfunderingar

Om du tänker ha glas i ett skåp så rekommenderar jag ett väggfast dylikt annars skramlar det så mycket. Du vet ju hur vi har det? Nåt för dig?



Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback