Nya bokhyllan

Jag har visat lite tidigare kring min nya bokhylla, men här kommer nu slutresultatet. Har nu fyllt upp den med lite inredning;



Jag gillar detaljer och saker som har betydelse. Jag har gjort två tavlor (de längst upp) med vykort från Laila Wikström som jag inhandlade på Nolia i somras.

  


Jag har även inhandlat ett litet trevånings servering/kakfat som jag ska använda till snacks och frukt. Kommer dock inte på vad företaget heter, men jag har velat ha en sådan en längre tid. Det roliga är att Frida har en, men jag har den i den mindre storleken så det blir ändå inte samma sak.. =)
IKEAkatalogerna har jag sparat sedan jag flyttade ner hit till Småland, det är lite roligt att kolla tillbaka i tiden och se vad som var trendigt då.
Dalahästarna har fått följa med från Piteå, dom har jag haft sedan jag var liten och samlat på mig under Sverigeresor via Dalarna.

     

Kram kram Karro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback